LEVEN! magazine vs Nimeto
Nimeto Utrecht werkt op uiteenlopende manieren samen met het bedrijfsleven. Studenten van het Excellentie Programma kregen de opdracht om in 3 groepjes een spread te ontwerpen voor het themanummer van LEVEN! magazine dat gaat over 'Leven en Dood'.
Zij ontwikkelden de concepten, verzorgden de teksten, foto's en vormgeving. De redactie van LEVEN! was zo positief verrast dat in plaats van 1 spread ervoor is gekozen om alledrie de spreads te plaatsen.
Met een eerbetoon aan Utrechtse stadsdichter Ingmar Heytze, een artikel over 'Nieuw Leven' waarin het thema 'tweedehands' wordt aangesneden én een artikel over 'De prijs van de dood', staan er in totaal 6 pagina's van het Excellentie Programma in het maart-nummer van LEVEN!
In het artikel 'Leren door te DOEN' lees je meer over onze ontwikkelcycus 'Creative Thinking' en de samenwerking tussen Nimeto en Beerenberg (producent van depersonaliseerde uitvaartproducten). Student Aaron Preyer werkte aan een opdracht voor een mobiele stand waarin de mogelijkheden van personalisatie zichtbaar werden.
Het maart nummer van LEVEN! magazine is vanaf nu verkrijgbaar.